Tuesday, September 22, 2009

Answer only in BM:
OH SHIETTT,MY BM SUCKS LIKE HELL LOL

1. Bekas kekasih saya adalah :
comel,sangat comel

2. Saya sedang mendengar :
kawan-kawan ayah saya berbual? bercakap?

3. Mungkin saya patut:
belajar kerana pmr sudah dekat

4. Saya suka :
makan macam babi. pagi saya makan,ptg saya makan,malam saya makan. lepas itu saya tidur,babi betul kan um saya ini?

5.Sahabat-sahabat baik saya :
cool eh xpat eng. uhmm sangat uhhh lawak?

6.Saya tak paham :
geo,susah betul. subjek lain senang saja mahu uh dapat markah besar punya?

7.Saya kehilangan :
jantung saya,titom bawa pergi miri :)))

8.Ramai yang berkata :
awak gila sudah kah?

9.Makna nama saya :
adalah ialah comel HAHAHAHAHAHA

10.Cinta itu adalah :
uh shiet sesuatu yang semua orang nak? mahu?

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
ingin sangat-sangat belanja saya makan nasi uh kaki babi dekat kedai yang anas suka itu

12.Saya akan cuba :
untuk mendapat keputusan yang hebat untuk peperiksaan besar pmr itu

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
sampai saya mati

14.Telefon bimbit saya :
dalam lubang yang ada dekat seluar itu

15.Bila saya terjaga dari tidur :
saya cakap lima minit lagi lepas itu saya tidur balik

16.Saya paling meluat apabila :
tengok perempuan gedik tayang tetek tayang bontot. eleh

17.Pesta/Parti adalah :
sangat menyeronokkan?

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
apa nama benda itu dalam bm,uhhh itu beruang panda? comel macam apa,saya mahu cekik

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
masa masih kecil,sebab tak payah risau benda bodoh macam sekarang. nak pmr lah nak belajar lah nak semua lah. buat saya pening kepala saja

20.Hari ini :
saya mahu marah orang sebab saya datang bulan. datang dekat saya,saya bunuh kamu lai lai

21.Malam ini saya akan :
aunlain (online in bm HAHAHAHAHAHA) sampai pagi

22.Esok pula saya akan :
menangis,kerana ayah saya dipindahkan ke nilai

23.Saya betul-betul inginkan :
titom balik sekarang,rindu lah :((

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
macam singa gila ROARRR

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
aduh mana boleh pilih benda macam itu,gila apa? eh bm awak salah la. pusat beli-belah lah kan. cikgu misnie yang cakap itu oh

26.Makanan Barat atau Jepun :
waiseh,dua-dua saya suka macam apa. barat sedap sangat-sangat jepun pun sedap sangat-sangat haha


27.Bilik yang terang atau gelap :
sekarang ka? terang lah juga kerana lampu sudah saya on-kan

28.Makanan segera adalah :
sangat sedap walaupun kurang sihat untuk diri kita

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
'kay,awak memang mesti banyak rehat,kasihan awak letih. nanti konsert rally untuk muda-mudi lagi, saya rindu awak,saya syg awak balik cepat-cepat peluks ciums (xoxo)'
IN ENGLISH OKAY I TRANSLATED IT hahahaha

30.Siapa yang anda nak Tag?
saya post dekat blog,mana ada nak tag siapa-siapa

---------Serlahkan kehebatan anda-------------

CRAZY LAH,my bm sucks okay. bhs swak tek pndei ku klaka. p mun dah bm tulen. haihhh i suck like shit mayn haha. i had to think for a vehhh long time everytime i wanna asnwr the ques. embarassinggg shiet lah haha,but its fun! :))